Ako obnoviť predvolené nastavenia v internetovom prehliadači

Pôvodný obsah: computerhope.com
Z času na čas môžu používatelia potrebovať riešenie problémov s internetovým prehliadačom, alebo chcete začať a obnovovať predvolené nastavenia prehliadača. Toto môže často vyriešiť problémy alebo zlepšiť výkonnosť prehliadača. Ak chcete pokračovať, vyberte zo zoznamu uvedený internetový prehliadač a postupujte podľa pokynov.

Microsoft Edge

Ak používate Microsoft Edge, postupujte podľa týchto krokov.

  • Otvorte prehliadač Microsoft Edge.
  • Kliknite na položku Viac v pravom hornom rohu obrazovky.
  • V rozbaľovacej ponuke, ktorá sa zobrazí, kliknite na položku Nastavenia.
  • V časti Vymazať údaje o prehliadaní kliknite na položku Vybrať, čo chcete vymazať, a potom na položku Zobraziť viac.
  • Skontrolujte, či je začiarknuté každé políčko a kliknite na tlačidlo Vymazať v dolnej časti.
  • Microsoft Internet Explorer

    Ak používate program Microsoft Internet Explorer, postupujte podľa týchto krokov.

  • Otvorte prehliadač Microsoft Internet Explorer.
  • Kliknite na ikonu ponuky Nástroje v pravom hornom rohu a vyberte možnosť Možnosti internetu.
  • V okne Možnosti Internetu kliknite na kartu Rozšírené.
  • Na karte Rozšírené kliknite na tlačidlo Obnoviť.
  • V okne Obnoviť nastavenia programu Internet Explorer kliknite na tlačidlo Obnoviť a potvrďte, že chcete obnoviť predvolené nastavenia programu Internet Explorer.
  • Google Chrome

    Ak používate prehliadač Google Chrome, postupujte podľa týchto krokov.

  • Otvorte prehliadač Google Chrome.
  • Kliknite na ikonu ponuky Prispôsobiť a ovládať ikonu ponuky prehliadača Google Chrome v pravom hornom rohu a potom vyberte možnosť Nastavenia.
  • Prejdite do dolnej časti stránky Nastavenia a kliknite na odkaz Zobraziť rozšírené nastavenia …
  • Prejdite do spodnej časti rozšírenej stránky Nastavenia a kliknite na tlačidlo Obnoviť nastavenie.
  • V kontextovom okne Obnoviť nastavenia kliknite na tlačidlo Obnoviť a potvrďte, že chcete obnoviť pôvodné nastavenia prehliadača Chrome.
  • Mozilla Firefox

    Ak používate Firefox, postupujte podľa týchto krokov.

  • Otvorte prehliadač Mozilla Firefox
  • Kliknite na ikonu ponuky Otvoriť v pravom hornom rohu a potom vyberte Pomocník alebo kliknite na ikonu Nápoveda (?).
  • Vyberte možnosť Informácie o riešení problémov.
  • Na stránke Informácie o riešení problémov kliknite pravým tlačidlom na tlačidlo Refresh Firefox …
  • V kontextovom okne Refresh Firefox kliknite na tlačidlo Refresh Firefox a potvrďte, že chcete obnoviť predvolené nastavenia pre Firefox.
  • Opera

    Ak používate prehliadač Opera, postupujte podľa týchto krokov.

  • Otvorte prehliadač Opera.
  • Na paneli s adresou v hornej časti zadajte operu: a stlačte kláves Enter.
  • Na stránke O operácii nájdite sekciu Cesty a poznačte cestu k priečinku profilu a vyrovnávacej pamäte.
  • Zavrite prehliadač Opera.
  • Otvorte program Prieskumník systému Windows a prejdite na cestu k priečinku, ktorú ste si poznačili z kroku 3 vyššie. Choďte do jednej zložky a potom odstráňte priečinok určený v priečinku Profil a Cache. Napríklad na obrázku nižšie je cesta priečinka C: \ Users \ Tim \ AppData \ Roaming \ Opera Software \ Opera stabilná. Prechádzali by ste do priečinka Opera Stable, do priečinka Opera Software prejdete do jedného priečinka a odstránite priečinok Opera Stable.
  • Safari

    Ak používate službu Safari, postupujte podľa týchto krokov.

  • Otvorte prehliadač Safari.
  • Kliknite na ikonu Nastavenia v pravom hornom rohu a vyberte možnosť Reset Safari …
  • V kontextovom okne kliknite na tlačidlo Obnoviť a potvrďte, že chcete obnoviť svoje predvolené nastavenia.
  • .

    Pridaj komentár